Sunday, August 16, 2009

what-a-tiring-day!

Ayoyo amma appa~ my kaki so sakit..my arms also sakit..whatelse..oh yeahh..i started off coughing and sneezing banyak kali dan dah guna banyak tissues..semalam penat kemas and cleaned up (but not really clean la kan..haiyee~~) my rumah sewa..what can i say..i was really tired! and still tired! lepas tu tried to naik bas konon-konon la kan mau practise pergi ke PPUM..dah la tunggu punya lama baru nampak bus..tunggu kat bus stop tengah-tengah panas terik sampai aku severe sweating..haiyee~ naik la bas rapid U76 mati-mati aku ingat lalu kat area hospital..malangnya terusnya bawak aku pergi KL..aku sesat! damn it! nasib baik ada Wa..kitorang cuak sebab tak pernah lalu jalan kat situ..pastu kitorang decided to stop at KL sentral je la..jejak kaki je kat KL sentral..punya la ramai manusia..i was so tensed up..pastu kena menghadap ramai orang..jalan tolak-tolak, kena langgar, orang batuk flu sana sini..dah la aku tak prepare mask..seriously i'm getting sick! rasa nak vomit pun ada! aku lari-lari cari milo iced pasal hypo..heeee~ lepas Wa said tata and hugged, aku terus naik tren pergi station U..then baru family datang ambik..but seriously rasa mau marah sebab jalan-tapi-sesat-jalan..ni aku tak tau bas mana satu kena naik pergi PPUM..Ajis cakap U66 dengan metro 98..tapi tak nampak dua bas tu lalu..maybe kitorang salah timing kot..takpe la..nanti cuba try test lagi..jangan give up! emm..kan best kalau ada orang tolong massage kakiku ini..hahahahaha..hallaa..mau suruh siapa ni..kakiku sakit lagi~~

0 comments:

Post a Comment