Friday, August 14, 2009

saYa.minTak.sOrrY! aMpunKan.saYa!

Dear my beloved friends ( aku tau ramai yang rajin view blog aku even tak jadi follower..takpe aku tak marah lorr..heeeee~)..

aku just mau mintak sorry sangat-sangat kalau la ada terbuat anyone of you terasa ke..kecik hati ke..
aku pun not sure apa sebabnya..aku rasa ada few people jugak yang ada withdrawal symptoms..
yup..aku tau korang busy dengan kerja, studies, assignments, exams..what-so-ever!
aku terima alasan-alasan itu..tapi kalau la (kalau la!) ada yang terasa..i really am sorry!
kadang-kadang aku jadi gila-gila dan tatau apa yang aku cakap, tulis dan buat..
tu pasal la ada banyak melalut-kalut-karut-marut tu..dah ting tong macam tu jadinya..
so..mintak sorry ya..ampunkan saya ye~~~
jangan simpan dalam hati..simpan kat peti sejuk pun jangan..freezing! heeeeeeee~~

0 comments:

Post a Comment