Saturday, August 22, 2009

I HaVe a MonsTer cRusH On yOu!

I have a monster crush on you,
A super-dinosaur!
It sits upon my chest and throat..
And yet I beg for more..
When you're away I miss you so..
My heart is full of sand!
Yet when you're here..my stupid fear..
Won't let me touch your hand!
I cannot sleep, I cannot eat..
I'm so wrapped up in you.
My thoughts drift up, away from words..
And fade into the blue..
I know this crush is not your fault..the dinosaur is mine..
Yet if you could, please rescue me..
And put your arms around me, and hold me, and say you love me, and..
Oh! God! Would that be good!

aku suka la poem ni..funny! hahahahahaha..terjumpa kat mana entah..hahahahaha..kalau la ada symptoms macam kat atas tu kan..whooaaaaaaaaa..maybe crush kot! aku susah sket la benda-benda macam ni..yang dulu-dulu dah forgive and totally forget! haiyee..wait and see je la..emm..aku ada noticed one person ni..orang tu never say anything walaupun the way he acted towards me buat aku sangat curious..wahh..jujurnya aku sampai post benda macam ni kat blog..hahahaha..betul hapa..aku kan tak faham kalau orang tak straight to the point..kadang-kadang aku rasa orang suka..kadang-kadang aku rasa orang benci..aku just tunggu dia reveal..kalau nak cakap, cakap! tak mau cakap sudah..apa susah kan..kan??..apa-apa pun dia kawan yang baik..best berkawan dengan orang yang suka-suki-happy-happy! aku takkan benci and hilang kawan sebab benda-benda silly things like crush ke..love ke..benda-benda alah macam tu la..yeahhh..whatever it is..friendship remains forever! hooyahhh..saya sangat sayang kawan saya..heeeee~~

0 comments:

Post a Comment