Monday, August 10, 2009

i think about..HOLLAND!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeee~~kalau la aku boleh fly straight away to Holland sekarang ni..emm..siapa mau bawak aku pergi sana? siapakah?? ngahahahahahahaha~~ instead of teringin mau pergi Korea (sebab..of course la ada banyak lengchai..hahahahaha~~banyak tempat yang chantek jugak..ala-ala winter sonata gitu..uhuuuuuuuu..mau pergi sana!)..Japan (pun sebab..ada banyak lengchai jugak..hahahahaha..dan banyak tempat supa dupa cool and canggih..Japan kan produce banyak graduated engineer..heeeeee~)..aku mau pergi Holland jugak..what a romantic place! hahahahaha..romantic is not jiwang ye..don't get me wrong..hahahahaha..aku nak pergi tengok windmills sambil makan chocs dan memetik bunga tulip yang chantek itu dan berjalan-jalan pakai clogs dengan riang-rianya..heeeeeee..bukan mau berangan..ini one of my angan-angan..wish my dreams will come true la..start saving from now baru boleh terbang ke sana..ye..gambate! cayo! fighting!



Weeeeeeeeee~~ windmills!! i love it! i love it! hahahahaha..kat sini one of the romantic places over the world la..the best place kalau mau dating..jauhnya nak berdating..sampai ke Holland ye..hahahahahaha~~imagine me and you..i do..la la la la la..so happy together~~ (aku tak hafal la lyric lagu happy together ni..hahahaha)..chantek kan windmills?? these are the piece of arts..sama macam ferris wheel..benda berpusing-pusing ni suka la aku tengok..windmills ni chantek..aiyoo..suka laa~~


No! No! No! i-am-NOT-minah-bunga! hahahahaha..tapi aku suka bunga ni..TULIPS! sangat-sangat cute..yup, yang ada my favourite colour purple..lagi aku suka..heeeeee..aku ada baju kurung bunga tulip..aku sangat-sangat sayang itu baju walaupun aku tak suka pakai baju kurung..hahahahaha..boleh pulak ye..lagi..aku suka lavender sebab bunga tu colour purple jugak..ye ke purple?? macam biru je kan..hallaa..kira purple bluish la..hahahaha..whatever..janji aku suka!heeeee~


Ni la clogs..hallaa..macam terompah yang opah kita pakai tu la..hahahaha..cute right? oversized punya kaki kirim salam la nak pakai..hahahaha..tak sanggup kot aku mau pakai..clogs ni..just like kasut crocs kan?? emm..sangat cumel..aku nak 10 can arr??
mau simpan buat collection..ngahahahahaha~~

hahahahaha..lupa mau mention about chocolates..Holland pun banyak produce chocolate bars..truffles yang sangat sedap..aku pernah makan chocs dari sana..tak ingat siapa bagi..heeeee..memang sedap!! hallaa..kat sini pun ada jual..kat malls tu ada banyak..harga mahal sket la kot..tak kisah la chocs dari mana..semua aku suka..i love chocs soo soo much! weyhh..makan chocs boleh stabilkan certain hormones in the body tau..tengah tension elok la makan chocs..heee..but too much of eating chocs pun tak boleh jugak..banyak fat! fat! fat! and one of the side effects is diabetes! ni apa yang melalut bagi health education la plak..memang out of topic! haiyeeee~~emm..just think about..Holland!



























0 comments:

Post a Comment