Wednesday, August 5, 2009

mY 99% perFecT gUy!


Err..agak-agaknya bila la Daniel Henney ni nak propose aku..penat aku tunggu..dah la stay jauh kat Korea tu..haiyeee..i'll go there and propose him karang baru tau..ngahahahaha..gila hapa! halla..kalau takat ada looks tapi hati tak baik buat apa la kan..kan..kan?? hish! susah mau cari my 99% perfect guy..remain 1% tu..secret! heh! well..setiap orang ada kebaikan dan keburukan..including me! kalau la perangai my guyfriends ni di tambah..di tolak..dikuasa duakan..emm..jadi la kot 80 % : 99 % perfect tu..confused? hahahaha..orang expert math je tau kira..ngahahaha..my buddy, Shankar..sangat straight-to-the-point..cakap memang takkan tapis-tapis punya..sometimes aku rasa dia ni patut kena campak kat sungai Amazon bagi ikan piranha dengan anaconda makan..hish! tak boleh! tak boleh! sayang kat buddy aku ni..dia tu la kalau tak comment aku satu hari tak sah..annoying je kadang-kadang! pernah kat skool dia tegur my skool uniform sangat jarang and he said in sarcastically way..guys sure like to look at me kalau keep on pakai uniform macam tu..ceh..malu aku beb! dia siap suruh aku tukar pakai kain cotton lagi..bising hapa entah..mana ada jarang pun..dia tu yang rabun lagi tak mau pakai specs sapa suruh..cit! kitorang sembang pun cakap agak harsh jugak la..tapi tak la sampai carut-marut..cacat, gila, perempuan tak guna, monyet, buffalo, kerusi, stupid, silly, moron..semua keluar la..kadang-kadang terasa jugak dengan dia tapi dia cakap..if you're not cacat, you shouldn't terasa la if i call you cacat..memang la tapi kalau orang lain dengar dia cakap macam tu sure dia kena campak betul-betul kat sungai Amazon tu..jenuh la my girlfriends suruh aku avoid mamat ni..what for?? dia sangat respect aku..dia treat aku like a girl, like a friend..sometimes aku rasa aku ni second GF dia..even he's loaded tapi tak pernah show off..dia top student kat Anderson but never forgot his buddy yang terkial-kial nak jawab math T ni..dia tak merungut pun nak call aku dari college dia kat India walaupun phone bills gila punya mahal nak bayar..dia akan share every little secrets dengan aku sampai his GF, Baldeep bengang tahap tak hengat dengan aku..bagi aku dia kawan yang sangat baik..i think he's sarcastically sweet la..2 thumbs up berkawan dengan ini orang! emm..one chinese guy ni..ehem!(name cannot reveal la..hee)..he's real sweet..but..too protective..aku memang tak suka la kena control..suka jugak bila dia sangat care bila aku fall sick..ngahahahaha~~siapa la tak suka kalau ada orang bersusah-payah pasal kita rite? si cina ni..pernah curi-curi keluar class..then drive pergi beli panadol sebab time tu aku sakit kepala tahap tak nampak orang sekeliling dah! aku rasa aku ada migrain la pasal sampai sekarang ada jugak la sakit kepala..entah! takut nak check..emm..dia akan tunggu tiap-tiap pagi kat depan pagar skool dan tolong angkatkan beg and text books aku yang berat berkilo tu..aku tak suruh pun dia buat camtu..well katanya..takyah mention la kat sini..hahahaha..banyak la lagi..okie next..haaaaa..aku pernah ada crush dengan Jia Xian..hahahaha..gila susah payah aku cover..tapi Vinoth ngan Shankar macam tau je..hahahaha..sampai sekarang aku tak mau ngaku..gila hapa..malu la! mamat ni pun baik..manja gitu..manja ye..bukan mengada! nak ngada-ngada pergi terjun laut..aku tak suka layan..heh! mamat ni suka sangat la kacau aku tido kat class..ambik pen main cucuk-cucuk pipi aku..ewahhh..sesuka hati dia je..pastu suka sangat goyang-goyang kerusi meja aku..memang dia tak suka aku tido pasal dia kata takde member nak bersembang..dia pun agak famous pasal dia athlete tennis wakil Perak la katakan..walaupun agak blush-blush bila jumpa dia tapi tercover la kot..ngahahahaha..forget it! cerita lama maa..Kiang Lek..emm..apa ye aku suka pasal dia..aku suka sebab dia pandai kot..dia suka bagi teka-teki pelik sampai berhari-hari aku pikir pun takkan dapat jawapan..hahaha..excellent punya teka-teki..dia pun suka drawing, arts..macam aku la suka arts, paintings semua..kira aku dengan dia ni kuat menconteng la..tapi dia punya tangan tak boleh duduk diam..entah ada syndrome apa entah..menggatal tak bertempat karang aku sepak je sampai Zimbabwe..pantang aku kalau laki pegang-pegang aku..kalau shakehands tu aku boleh terima lagi..nak lebih-lebih sah-sah kena backhand, sepak ngan penampar aku..hish! then..Khai Hafiz..dia suka dengar probs dan suka motivate aku..dia boleh manage masa bila mau serious, masa bila mau gelak ketawa tak sedar diri..dia kesah hapa kalau aku nak story pasal lengchai ke..terjumpa hot guys ke..suka je dia melayan aku...tu yang kitorang selalu merapu-melalut-out of topic tu..janji syok layan ini orang..yeahh..Anam..budak ni sangat pandai simpan rahsia..hahahaha..tengok pun tau..cakap pun cover-cover..tak boleh nak korek rahsia langsung..hahahaha..agak-agak alim jugak..ye ke Anam?? not really know you la..tapi my first impression..aku tengok dia baik..haa..first time dating dengan ini orang sangat best..bukan senang mau jumpa guys yang suka shopping..the best part, makan my favorite donuts kat Big Apple..thanx Anam..what-a-best-date-ever! siapa lagi ye..emm..inche Suhaiyl..hahaha..if you baca this don't senyum sampai berhari-hari ya..what i like about this guy is..hahahaha..dia suka gelak-sengih-senyum dan seangkatan dengannya..suka aku tengok orang happy-happy ni..senyum tu kan sweet! right? emm..dia suka sakat orang pastu gelak kuat-kuat..sama macam aku la suka gelak-gelak suka-suki sana-sini..hahahaha..thanx alot to him sebab dah plan baik punya pergi Genting hari tu..arigato! i had fun dan at least boleh release tension aku dengan kepala tengah berserabut dengan probs roommate yang tak jugak settle sampai ke sudah..penat menjerit gelak-gelak riang ria macam kanak-kanak ribena kan..naik ferris wheel tu memang was unforgettable moment la..gayat tapi best..aku sangat suka time tu..dan mau puji jugak la..hahahaha..i kinda like his tiny eyes..dah macam chinese look alike lorr..ngahahahaha..tak boleh puji lebih-lebih karang ada yang senyum 24/7..heeeee~~ budak nama Fitri..aku pernah posting dengan dia..rapat tak rapat sangat la..kadang-kadang ada jugak share probs..dia jenis yang tak lupa kawan and he's a good listener..tu yang aku nampak..rajin sangat bagi forwarded messages kat aku..tengah malam mau tido pun dapat message dari dia..hahahaha..sama jugak dengan college guys aku yang lain..dorang layan aku dengan sangat baik..i really appreciate it..suka la bila ada orang layan aku yang otak tak berapa nak betul ni..hahahahaha..yang penting..orang yang aku layan baik tu meaning aku suka berkawan dengan orang tu..emm..boleh tau kot kalau aku layan orang baik..macam caring pasal orang tu ke..suka kacau orang tu ke..weyhh..aku tak reti la nak tunjuk kasih dan sayang aku kat orang..memang failed! loving-loving jugak tapi NO-NO to jiwang yew..hahaha..yup, tak mustahil la mereka-mereka ini boleh jadi my 99% perfect guy..well..aku pun bukannya 100% perfect..mungkin tak sampai 50% pun..but i'll try my best la to be perfect..insyaallah~~

1 comments:

LittLe-BiT-sWeeT ♥ said...

thanx alot inche Falah coz baca my blog!
sorry tak mention pasal ko kat dalam ni..
anyway..ko pun one of the best people to be friend with la..
semua yg aku kawan..semua the best..unforgettable..unreplacable..sangat2 best!

Post a Comment