Sunday, August 30, 2009

aKu sket Lagi maU dapaT HyperTension!

hishh..hishhh..geram! tension! rasa mau campak itu orang dalam Sungai Amazon for real! dah la sombong..hishh..dengan aku pun mau sombong..nanti cari aku jugak..haiyee..dah la send message tak berjawab..YM pun tak response..entah merajuk hapa entah..hishh..pergi la masuk gua..merajuk la ko sorang-sorang ye, my beloved buddy..aku dah fed up! malas mau layan..kat India sana tu boleh pulak contact aku..belum sempat masuk waktu subuh reti pulak nak call..dah balik sini sombong dengan aku..takpe! takpe! lepas ni tak payah cakap aku banyak membebel..dah ko tu suka sangat kasik blood pressure aku naik..nasib baik tak hypertension..hishh..tu la..dah study banyak sangat sampai lupa buddy sendirik..hallaa..aku tau la medic punya subjects tough..tapi takkan la lupa kat aku..uhuuuuuuuu..time ni aku betul-betul merajuk dengan ko my buddy..emm..tak mau cakap dengan ko!

0 comments:

Post a Comment