Monday, July 20, 2009

weDdiNg inViTaTioNs..yeahh..great!

Lately dapat banyak wedding invitations..banyak kawan-kawan over the globe nak kahwin dan bertunang..my nursing college friend's, Suriya dah selamat nikah..heeee..my TCS's friends, Juana and Puteri Juani baru bertunang..kawan primary skool yang aku kenal dari darjah 4, cik Nonie tersayang going to get married in August..whoaaaaa..happy for them..my TCS's friend, Salwa nak tunggu dapat anak la kot..my other TCS girls..Fadhilah dah ada 2 cute kiddos, kak Anne dah ada baby boy..and ada lagi la few friends yang dah get married and bertunang..dorang tanya aku bila pulak nak dapat invitation dari aku..hahahahahaha..wahai kawan-kawanku..ada jodoh cepat la aku kahwin..doakan la..hahahahaha..macam kelakar je nak kahwin awal..anyway..emm..takde apa la..hahahaha..drop the subject!hahahaha..tak sabar nak gi tengok Nonie bersanding..lamanya tak jumpa kawan aku tu..emm..lagi nak jumpa ex-schoolmates primary skool yang aku selalu dan tak selalu jugak jumpa..especially gang gila-gilaan aku time skool dulu..gang mengenakan orang dengan kaki lepak..hahahaha..inche Hafiz (dah 16 tahun aku kawan dengan ko kan..tapi ko camtu jugak..pembuli!hahahaha)..cik Hafizah (busy memanjang mengalahkan senator), cik Raidah (dah makin glam gitu!), cik Nadirah (the one yang join my club..makan banyak club..hahaha..), cik Ratna ( pun quite busy..ish..ish..), cik Wan (terlampau banyak story sampai esok pagi pun tak habis cerita la kakak..hahaha..), inche Aiman (sayangkan scoot dari kawan-kawannya..hahahaha), inche Hafifi (tak habis-habis dengan prank jokesnya..hahahaha..gelak banyak~), inche Hakim (hahaha..datang rumah aku malu-malu pulak nak bukak mulut..kat belakang mak aihh..suka sangat mengenakan aku..buat-buat baik konon..cit!), inche Azlan (hahaha..my partner sebelah meja, partner time rehat, partner conteng meja, partner main aci nyorok, partner bagi teka-teki pelik..hahaha..rindunya kat ko Lan..), inche Afham (sepi tatkala menjejakkan kaki ke asrama Bainun..huhuhu), inche Putra (ini orang takkan nampak orang sekeliling bila dah merempit), inche Faizul (suka gelakkan orang..hahahaha..ajar aku buat jahat!), cik Suryani (pun sama menyepi bila dah jadi budak asrama), cik Hazrin (tak tau apa story..hilang macam tu je..)..inche Syed dan inche Adzham (dua sedara sepupu yang berhijrah ke Penang..tapi selalu cheq pi Penang tak pernah jumpa dorang pun..but we still keep in touch via messanges je la..heeee)..ada lagi ke aku lupa mention nama..ada banyak lagi rasanya..Aaaaaaaaaa..rindu teramat kat korang..cant wait to see kamu semua..woohooo~~

0 comments:

Post a Comment