Tuesday, July 21, 2009

TCS girLs rOcK!!


Tak!tak!bukan tengah berangan ke hape..ni haa..tergelak aku sorang-sorang tengok pic wedding akak super senior aku time kat TCS dulu, kak Mai..woohoo..gempak dowh!tak sangka aku..she's changed alot!dah makin feminine tu yang tak tahan..dulu bukan main active ngan hoki la..karate-do la..sofball la..yang paling aku tak leh lupa dia la yang gi angkut drum, gitar karen, scooter lama sape tah..diangkutnya semua benda tu kat atas stage masa talentime kat skool dulu..kununnya nak buat konsep agogo la..ngahahahaha..gila tak gila punya idea minah ni..tu tak tengok gang dia lagi..kak Safiya..prefect yang boleh tahan 'hensem'..hahahaha..jadi boyish, potong rambut pendek..ramai juniors mintak jadi kakak angkat..tak teruja pun aku tengok..lain la lengchai..hahahaha..minah tu pun sekarang dah makin ayu semenjak dah bertunang..dulu main ligat dengan gang scooternya..kak Lala aku tak tau story..ketua club sofball yang betul-betul look like a boy la..dengan rambut pendek siap bergel lagi..pakai perfume dashing..dari belakang aku tengok sebijik macam budak laki menyamar pakai baju kurung masuk skool aku..ni minah bikin cuak je..tapi sembang dengan dia sempoi..kak Shahiza..my kakak angkat yang tersangat la havoc kat skool dulu..selalu bikin cikgu-cikgu pening dengan dia punya masalah disiplin..ngahahahaha..cakap berapi je..cari pasal dengan nasib la kena maki hamun, tarik-tarik rambut, sepak semua..scary je bunyinya kan..hahahaha..tapi entah macam mana boleh berkakak angkat dengan dia..siap main passing surat lagi tiap-tiap hari kat skool..orang lain boleh geleng kepala tengok aku kawan dengan minah tu..kontra sangat ke??Aaahhh..aku peduli hape..bukannya ada masalah pun kawan dengan dia..gang dia, kak Didi pun best..tu lagi satu minah yang dah tertransform jadi ayu..memang sayu je aku tengok dorang ni..takpe janji dah dapat hidayah..hahahaha..kak Lailatul, ketua prefect yang kitorang suka kutuk..hahahaha..kesian dia..tapi sape yang suruh gedik sangat buat banyak rules yang menyusahkan..kaki mengampu cikgu pulak tu..tapi dia okie la kot..dah kahwin dah dia..takpe la good for her..ngahahahaha..senior setahun dari aku, kak Dodol pun dah bertudung sekarang..tudung labuh ala-ala ustazah aku tengok..alhamdulillah berubah pun..kak Wan, buddy si minah ni ada awek keliling pinggang..memang dia dah berstatement sukakan perempuan..ish..ish..apa jadi sekarang ni..wallahualam..mintak-mintak dah berubah sama dengan yang lain..budak-budak skool convent ni perangai macam-macam la kan..dah elok semua girl students..sibuk pulak nak transform jadi boyish..tomboy, pengkid semua..tak faham aku..elok la ramai yang dah kembali ke pangkal jalan..jalan terus, don't belok-belok..ngahahahaha..cakap orang macam aku baik sangat je..ngahahaha..ala..kakak-kakak tu semua bukannya tak baik..appearance je yang lain sikit dari kitorang dulu..janji study gempak..rindunya kat kelas 5 Orchid..dah la dulu duduk kat hujung kelas..belakang sekali dengan member sebelah si Subashini yang kerja 24 jam asyik menyanyi lagu tamil..tu obsessed dengan actor tamil Madhavan..sampai aku pun dah kenal actor tu..ngahahaha..Suba..Suba..sembang dengan dia sampai aku pulak kena panggil dengan cikgu BM, Puan Khairunnizwa..cikgu siap suruh aku baca buku sastera kuat-kuat..baca syair la..puisi la..bikin aku malu je..cikgu tu pun sama siap gelak-gelak lagi nak mengenakan aku..ngahahahaha..sape suruh aku tak pay attention kat kelas..tu gang Zety..si Sharon, Lavinniya, Shazna suka sangat la nak bikin party kat dalam kelas..bawak radio pasang lagu disco beat kat kelas time cikgu tak masuk kelas..anyway dorang memang havoc..wooo..Avreena..daughter of our penolong kanan..24jam menghadap buku..top scorer ni..result gempak..sampai study medic kat India..tapi kinda shocked la sekarang dah makin sexy you..hilang kesopanan dan kesusilaan..hahahaha..my BFF Syima, Arul, Shakti..gang yang tak habis-habis dengan kitorang punya masalah dunia..banyak bergossip dari buat kerja..tapi study still gempak..hahahaha..si Kanchana, Loshini, Kiran, Priya pun sama gang berparty..gang anak orang loaded yang suka story pasal fashion..what-to-wear and what-to-not-wear..haiyee..dorang ni selalu bikin kelas bising..sampai aku pun terjoin dorang punya story yang sampai esok pagi pun belum tentu habis..semua dah pergi overseas sambung study..emm..elok la tu..ngahahaha..Siew Mun..amoi yang active bersukan..minah ni suka story pasal lengchai kat aku..that's why i love her la..hahahahaha..and kawan-kawan yang used to be my gang in the class..Juana, Farhana, Faseha, Nadia, Munirah, Mashitah..ada la banyak benda nak story dari up to toe bila dah jumpa..ngahahaha..tu tak termasuk lagi Jayne, mixed Chinese-English..berdarah campuran gitu..Faradyla, the orang Sabahan..AJ..ni pure melayu..hahahaha..namanya Liyana tapi panggil AJ pasal suka sangat kat AJ Backstreet Boys..boleh pulak yew..ish..ish..dorang tu gang gelak sama kuat dengan aku la tu..ada je story..dari dalam closet until out of the closet..haiyee..dorang semua ni memang menggamatkan kelas..emm..termasuk dengan aku sekali la..tak pernah la kelas diam walau sesaat..ngahahahaha..nasib baik takde cikgu yang terkena heart attack pasal kitorang..kira kitorang ni consider well-behaved la kan..kasik cikgu pening sikit je dengan masalah kitorang..hahahaha..sekarang kitorang semua dah bersepah all over the globe..hardly nak jumpa..jumpa kat FB, Friendster, YM je la..takpe la..janji the friendship remains forever kan..whatever it is..long live the ol'school days..hooyahhh~~

0 comments:

Post a Comment