Thursday, July 23, 2009

NoT sUrE!

Aaaaaaaaa..kusut! serabut! kalut! Tak suka la bila aku rasa tak pasti..feeling not sure about something..NOT SURE what people thinking of me..NOT SURE what i feel..NOT SURE what i should do and should not do..tak suka la..really hate it! sekarang aku tak pasti bila nak kena panggil kerja..really scared! takut kena panggil kerja sebelum raya..ada banyak plan nak buat..dan aku realy,really, really want to beraya kat Ipoh tahun ni..i want it so badly..no matter what..aku tak ready nak masuk kerja awal..banyak lagi aku tak pasti..perasaan aku kat orang pun aku tak pasti..suka ke..kurang suka ke..terlebih suka ke..Eeeeeee..runsingnya~~ Tak boleh nak berfikir dah..otak dah tepu..im confused! apa entah nak buat..otak pun dah jammed sebab banyak sangat berfikir..Ya Allah, please help me! permudahkan segala urusan untukku..Amin~~~~

0 comments:

Post a Comment