Tuesday, July 14, 2009

cHerisH thE meMoriEs~

Teringat waktu bersama family terchenta..the best moment in my entire life..even my mom and dad busy working..and my sisters busy with their studies..tapi still keep in touch..mesti ada happy time..mesti ada time nak bermanja..time nak story my probs..and paling best shopping time la..heeeee~ sometimes stay alone kat rumah rasa sunyi je bila dorang takde..aunties,uncles and cousins pun the best people to hang out with..perangai merapu je masing-masing..dengan buat prank jokesnya..adoyai..penat layan..will miss them when im away from my home sweet home..uhuuuuuuuuu~~


Teringat waktu mandi hujan..weeeeeeee..splash!splash!get cold and get sick..memang aku suka cari penyakit..sukanya hujan..tak suka lagu.."rain rain go away..come again another day.." tapi tak mau la pulak tiap-tiap hari hujan..banjir kat rumah aku ni kang nak lepak mana lak..tapi time hujan la best tido..best makan ice-cream banyak-banyak..baca novel romance and a mug of hot nescafe..owh..sweet heaven~~

Teringat waktu happy..bila bersama beloved family and friends..gumbira tak hengat dunia..lompat-lompat..gelak-gelak..memang takkan duduk diam la kalau ada gang nak melompat sama..kacau orang..gila-gila..gelakkan orang..buli orang..buat bising..hahahaha..time happy la time aku buat jahat..and buat benda-benda di luar alam..heeeeeeeee~~memang precious moments la..won't ever,ever and ever forget it!


Teringat waktu sedih..emo..sensitive..bukannya hari-hari happy..ada ups and downs..this is what we call life..sedih macam mana pun takdenya aku nak tunjuk perasaan..lari and emo sorang-sorang..ngee..my sisters la jadi mangsa..jadi pendengar setia probs aku..tu sayang banget kat dorang tu..heeeeeeeee~~




Teringat waktu susah dan senang bersama kawan-kawan..not all of them buat hari-hari aku bahgia dan gumbira..ada yang betrayed..ada yang lari time aku ada probs..ada yang fake..ada yang suka take advantage..tapi betul la orang cakap..a good friend is hard to find, hard to lose and impossible to forget..thanks to my buddies..Syima, Arul, Shankar..yang always be there for me..and few closed friends yang selalu buat aku happy..selalu buat aku rasa comfy..selalu buat aku bertambah sayang kat dorang..i won't ever forget you guys la..




Teringat waktu sweet-sour-good-bad-days..yup,people come and go..chenta pun datang dan pergi..but LIFE GOES ON!!







Teringat waktu school time..dari kindergarten to primary school to secondary school to high school..then went to college..and the exams..school uniforms..the gossip gang..kena denda..escaped the class..buddies..tutors..aaaa..so many things..i miss them so much!! miss the ol'school days~~






Teringat waktu first time naik ferris wheel when i was 5..time kanak-kanak riang..tau nak main je..dah naik tu rasa agak melancholic..agak happy..dan agak gayat..rasa nak terjun..hahahahahaha..luckily my ayah were there..heeeeeeeeee~~ and the latest one naik dengan beloved friends..banyak gelak..banyak buat bising..banyak merapu..hahahahaha..janji we had fun!!




....dan ada banyak lagi kenangan terindah bersama orang-orang yang terchenta..will not not forget those moments till i die..~~





























































0 comments:

Post a Comment