Sunday, July 26, 2009

i caLL iT..LOVE!

i cant draw or paint or write atau lagukan perasaan dan life aku..im not the one yang talented just like Yasmin Ahmad yang aku rasa through her movies and advertisements yang dia buat..made us laugh, feel ,cry and made us think of one another without prejudice..and she did very well! Betul..aku bukan die hard fan dia ke hape..just love what she tried to share with everyone tentang life dia yang aku rasa lebih kurang macam aku..hidup dengan berkawan dengan banyak kaum..my best friends ada malays, chinese, indians..memang complete! My girlfriends..Syima, Arul, Shakti, Priscila, Sangeeta, Farah, Hidayah..and my boyfriends..Shankar, Kuan poh, Khai Hafiz, Jia Xian, Jason, Kiang Lek, Wei Keat, Vinoth, Siva, Sanjaav..hangout dengan dorang sangat-sangat happening! who says kita tak boleh kawan dengan kaum lain..who says kita tak boleh ada 'special relationship' dengan kaum lain..ehem!aku boleh je..makan sepinggan kongsi dengan Shankar..kongsi air dengan Arul..share problems dengan Syima and Shakti..study dengan Wei keat, Hidayah dan Farah..buat lawak bodoh dengan Kiang Lek, Khai Hafiz dan Jia Xian..talk about religion things dengan Kuan poh, Vinoth and Jason..semua tu takde masalah pun..tak terpesong akidah dan agama aku pun..okie je..happy! seriously..Dont be prejudice!No racism!No discrimination! Jangan! Tak baik woo! macam mana hidup nak happy kalau asyik tarik muka dengan orang..haiyee..your life, you choose la!
~ orang yang buat aku suka tengok movie Sepet..heee..(Talentime pulak was shooting kat skool Anderson aku tuh!)..orang yang buat aku ternanti-nanti iklan raya, chinese new year, deepavali, merdeka (iklan 'Funeral' memang touching!)..in memory of Yasmin Ahmad..Al-Fatihah ~

0 comments:

Post a Comment