Thursday, November 26, 2009

iT saD..So saD!~

i think the saddest part of this week is..i've lost my dear friend whom i knew since i was a kid..she has passed away because of accident yang sangat tragic dan sangat menyedihkan my family! just search the link kemalangan di SUK on 23 Nov in the net..hish! tak sanggup nak tengok those pics..orang yang family aku kenal since aku adik beradik kecik lagi..main kejar-kejar sama-sama..pergi mengaji sama-sama..gelak-gelak sama-sama..membesar sama-sama..bukannya kenal sehari dua..Tuhan lebih sayangkan dia..aku just terkilan sebab dia meninggal dengan keadaan macam tu..i was so shocked, terdiam, tergamam bila terbaca text my sis hantar saying dia dah meninggal..dah la tengah kerja..one whole day busy dengan angio..dapat tau berita tu lambat pulak tu..Ya Tuhan..life is short! aku pun tatau cukup ke amalan aku nak bawak ke akhirat esok..hidup mati ajal maut bukannya boleh predict bila..nauzubillah..emm..mesti mau beringat! Al-Fatihah to my dear friend..i wish i could say sorry million times before you go~

0 comments:

Post a Comment