Saturday, October 31, 2009

HoMesiCk~~~~

Tiap-tiap weekend mesti kena balik Ipoh kalau takde hal..baru 2, 3 hari start kerja dah sakit-sakit..demam la..flu la..asthma la..allergic pun ada..hish! kenapa la cuti sket sangat..nasib baik la kerja tak berapa nak tension..hari-hari cuci mata..heeeeeeeeee~~ emm..dah ada banyak orang suruh aku belanja bila dapat first gaji..hahahahahaha..ye..ye..aku belanja..family terchenta, all my makcik, pakcik, cousins, BFFs..anda semua akan makan besar nanti..insyaAllah..hahahahaha~~ emm..semalam dah melawat Wanco..so far her condition still okie..tunggu the result on Monday..hopefully everything goes well..risau jugak..time aku sakit dia pernah jaga aku, hantar pergi clinic, belikan ubat and everything..sekarang my turn pulak nak balas segala jasa-jasanya..emm..anyway Wanco..jasamu tetap ku kenang! haihhhhhhhh..haiyee..semalam sempat lagi aku kena paksa makan laksa Perlis..rasa not bad..tapi still aku tak suka laksa..tomyam pun..vege lagi la kan..sushi boleh pulak makan tak hengat dunia ye..heeee..emm..kalau la boleh ulang-alik Ipoh-KL-Ipoh everyday..i wish i could la..ada superpower boleh terbang ke..ada poket doraemon ke..ada magic ke yang boleh bawak aku balik umah tiap-tiap hari..hish! gila! hahahahaha~~takpe..don't worry..kerja kan satu ibadah..eceh..think positive..i think i'm the lucky one sebab dapat kerja office hour..weekend cuti..pubic holidays dapat cuti..thank God! Alhamdulillah~ anyway..aku usahakan jugak balik Ipoh every weekend..heeeeee~~ pasti boleh! yeaaahh~

0 comments:

Post a Comment