Monday, September 14, 2009

JaLan-JaLan cari PasaL!

Fuhhh! penat jalan-jalan..dating dengan Buyi..seronok shopping raya..heeeeee..kesian Jaja tak dapat ikut eh..takpe..nanti kita pulak dating ye..Eeeeeeeeeeee...ada panda eyes la..rasa tak hensem! tu la..sleep-sleep lama sangat..haiyeeee~~ dekat nak raya dah kan? hishh! missing those moments kat college dulu..sahur sama-sama..buka puasa sama-sama..balik raya sama-sama..sambut raya sama-sama..rindunya! as time goes by..banyak benda lagi yg akan datang..the pleasant and unpleasant things..tapi kan..*mau lari topic*..sebenci-benci mana pun aku kat orang tu..yet still aku akan teringat the pleasant moments with those people than the unpleasant ones..emm..note to myself: lepas ni jangan bagi orang pijak kepala aku! aku harus kuat deh! yup..aku tak mau dah..banyak sangat experiences yang scaring..tapi takpe..aku maafkan kesalahan 'orang-orang itu'..biar Tuhan saja yang balas 'jasa baik' dorang..Aminnnnnnnnn~ and just like what others say..forgive and forget..memang aku akan terus forget..aku mau say tata to orang-orang yang used-to-be-my-friends..parents aku..family aku cakap..jangan berkawan dengan orang yang suka take advantage..suka manipulate kita..sebab at the end..kita yang rugi..macam aku la..memang aku rasa rugi sangat sebab tak kenal banyak orang yang aku rapat sekarang dari awal dulu..emm..life kan bittersweet..Allah turunkan musibah untuk kita beringat..untuk mendapat sesuatu yang baik itu memang susah..sebab tu Allah suruh kita berusaha, jangan give up..jangan nanti kita yang rugi kan? note to myself lagi: don't give up!..i'm so lucky..sangat-sangat lucky! sebab no matter what happens, aku still ada family and friends yang akan support and will stay by my side..may Allah bless them all~~~

0 comments:

Post a Comment