Tuesday, September 1, 2009

hishh..susah mau cakap!


Hatiku hancur mengenang dikau..

Berkeping-keping jadinya..

Kini air mata jatuh bercucuran..

Tiada lagi harapan..

Tiada seindah waktu itu

Dunia berseri-seri..

Malam bagai siang..seterang hatiku..

Penuh harapan...padamu..


hahahahahaha..tetiba teringat lagu ni..Layu sebelum berkembang by Broery Marantika..siapa yang tak pernah dengar memang rugi la..lagu ni best! time kat college aku suka sangat la nyanyi lagu ni kuat-kuat kat dalam toilet..hahahaha..pastu kawan-kawan kat sana cakap aku ni klasik sangat..sengal! helleh..pastu suruh jugak aku nyanyi lagu ni depan dorang..tau la suara aku lagi sedap dari Mariah Carey kan..malu-malu mau puji pulak..hahahahaha~~ okep..cut the crap! tak payah merepek..emm..ni yang payah ni..tetiba mau jadi serious kan..hishh..malu la pulak..nasib baik orang lain tak nampak aku yang tersipu-sipu malu ni..hishh..geli je!..emm..aku tetiba mengalami satu syndrome..eceh! yang aku rasa inche doc pun tatau mau diagnose apa..well..apa yang aku rasa ni kalau mau refer to dictionary pun..yet still i didn't find the best word to describe it..emm..macam mana tu?? entah la..hahahahaha..okep..kalau la kat my family, relatives, my buddies: Syima, Arul, Shankar, Shakti, Khai Hafiz, Kuan Poh, Jason, Jia Xian, Kiang Lek, Vinoth..and those gang aku yang lain..senang-senang je aku boleh say love you, miss you, hunny bunny, sugar pie, sweetheart, darling, sayang..all that..emm..tapi to this one person..yang bukan my family and not my buddy..masyaallah! susahnya aku nak cakap semua benda tu..kenapa? tetiba je terkedu dan kelu..hishh..pastu kan..lately..aku banyak thinking of that person la..emm..aku tatau kot that person mau psychokan aku ke hapa..dah spells something yang buat aku teringat kat dia ke..hish! apa aku ni..nauzubillah! kawan-kawan aku semua baik-baik except yang used to be my friend a.k.a my enemy je yang buat jahat kat aku..haiyee~ apakah ini? aku rasa la kan..kalau aku reveal benda ni kat orang tu sah-sah dia gelak guling-guling..hishh..aku yang malu! takpun..if that person read this..aku rasa dia pun tatau aku cakap pasal dia..boleh tak lepas baca ni forgive me and forget? aku pun tatau apakebendanya ini tapi aku agak malu la jugak..sampai rasa mau menyorok kat bawah katil! takpe..control! relax! jangan panic! yang penting this ain't a dangerous disease..bukannya cancer ke hapa..takpe..takpe..keep smiLing..heeeeee~~ okep..aku lari dulu..tata~~

0 comments:

Post a Comment