Wednesday, September 2, 2009

Aimez-mOi si Vous OseZ~

Des yeux qui font baisser les miens,
Un rire qui se perd sur sa bouche—
Voilà le portrait sans retouche
De l’homme auquel j’appartiens..
Quand il me prend dans ses bras,
Il me parle tout bas,
Je vois la vie en rose..
Il me dit des mots d’amour,
Des mots de tous les jours,
Et ça me fait quelque chose..
Il est entré dans mon cœur,
Une part de bonheur
Dont je connais la cause...
C’est lui pour moi,
Moi pour lui dans la vie,
Il me l’a dit, l’a juré pour la vie..
Et dès que je l’aperçois,
Alors je sens en moi..Mon cœur qui bat..
Bonjour! eceh!..that's my favorite song la..yup! who says i can't understand French..hahahaha..lagu itu bertitle La Vie En Rose by Édith Piaf..find it translation..sangat sweet! lagu tu jadi theme song for the movie Jeux d'enfants..meaning children's game..emm..aku terjumpa this movie in the net..the story sangat-sangat sweet..but tidak sesuai untuk tontonan kanak-kanak riang..sebabnya got lots of bad words..heeeeee..tidak sesuai! tapi movie ni best..serious! sampai aku addicted to French language..hahahahaha..lagu kat atas tu aku pasang banyak kali sambil refer to the lyric in French..boleh buat tongue twister..heeeee~ the little boy kat dalam movie tu sangat la cute..pandai acting pulak tu..bila dah besar jadi hensem..hahahahaha..okep..control! control! back to the story..emm..aku rasa memang betul la quote: Life is like a game..ahhh..tengok movie ni nanti you get what i meant..emm..i've got something to say in French..betul-betul punya..nak faham translate sendiri ye..hahahahaha..jap..inhale..exhale..fuhh~ tepu oxygen dalam body cells aku..hahahahaha~ okep..1 2..start..aimez-moi si vous osez.. parce que je vous aime vraiment! je ne sais pas vraiment quand il a commencé..veuillez ne pas me laisser..j'ai peur de vous perdre! vous êtes toujours mon ami .. pour toujours! emm..hambik kau! eh..don't get me wrong..tak!tak! aku tak cakap bad words pun..maki hamun orang pun tak..tu bukan lyric lagu..bukan dialog film..tu la cari the translation ye..heeeee~ layan itu movie..aku mau catch up on some movies..
merci! thanks! au revoir~ tata~~

0 comments:

Post a Comment